piatok, 13. novembra 2015

Astor Skin Match Protect make-up (review)


Máme tu prvý beauty test a to konkrétne na nový make-up Skin Match Protect od Astoru. Kedže mi už doslúžil môj obľúbený Bourjois Healthy Mix, bolo treba rýchlo zohnať nástupcu. Make-upy rada striedam, málokedy si kúpim dva rovnaké po sebe. Tentoraz to nebolo inak. Novinka od Astoru mala celkom dobré ohlasy, hlavne čo sa týka odtieňov.



V drogérii je pre mňa absolútne nemožné zohnať odtieň, ktorý by mi sadol. Väčšina má príliš ružovkastý podtón, na moju pleť absolútne nevhodný. Dorazila ku mne informácia, že odtieň č. 103 Skin Match Protectu by mal mať (konečne) žltý podtón a v zložení obsiahnuté antioxidanty, ktoré chránia pleť pred nepriaznivými vplyvmi prostredia. Tak som vyštartovala do drogérie a už je doma.


Odtieň skutočne dobre sedí, po chvíľke síce trochu zoxiduje, ale stáva sa to hlavne ak to preženiem s množstvom. Make-up je pomerne dosť tekutý, čo sčasti komplikuje jeho aplikáciu. Vďakabohu, má pumpičku, ktorá pomerne presne dávkuje. Krycia schopnosť je nižšia stredná, ale to mi vyhovuje. Prípadné nedokonalosti zakryjem korektorom. Dôležité je, že nerobí efekt masky. Čo sa týka výdrže, pracovnú dobu prežije takmer neporušený a zvládne aj mierne spotenie. Je to obdivuhodné, lebo od hydratačných makeupov nečakám dlhú výdrž.


S make-upmi od Astoru nemám veľa skúseností, ale kúpa Skin Match Protectu bolo určite správne rozhodnutie.

2 komentáre:

  1. Pekný svetlý odtieň. Možno by som ho aj skúsila, no som rada, že makeupu sa vyhýbam už niekoľko rokov ^^~ ♡ la vie est la petite licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš super, ja make-up potrebujem, keďže nemám dokonalú pleť. Dôležitejšie ako make-up je však správna starostlivosť o pleť, aby vyzerala pekne aj bez neho ;-)

      Odstrániť