nedeľa, 15. novembra 2015

Beauty haul




Pleťovú kozmetiku, teda krémy, produkty na odlíčenie a pod. nakupujem vždy v lekárni. (Kupujem len výrobky určené na citlivú pleť.) Raz za čas však potrebujem nakúpiť viac vecí a vtedy objednávam z internetu, pretože tam sú častokrát lacnejšie aj o 10-20%. Pred pár dňami som sa tiež rozhodla nakúpiť pár vecí z internetu a tešila som sa na rozbalenie balíčku..




Pleť odličujem vždy zásadne čistiacim gélom bez obsahu mydla (v zložení ako "sodium laureth sulfate"). Môj súčasný gél Nuxe Reve de Miel je už takmer minutý, tak som si kúpila Eucerin DermatoCLEAN, ktorý som už dávnejšie používala. Oba gély sú v podobnej cenovej kategórii (cca 10 €).




Krém od Biodermy Sensibio AR, ktorý som nedávno spotrebovala, je mojou stálicou hlavne v lete, kedy upokojí pleť po opaľovaní. Na zimu som však chcela niečo výživnejšie, preto som sa rozhodla pre hydratačný krém La Roche-posay Hydraphase Riche. Je to síce verzia pre suchú pleť; ja suchú pleť nemám, ale tento mi dokonale vyhovuje.



Dlhšiu dobu som uvažovala, že by som si mohla zaobstarať aj sérum, ktoré by ešte viac zhydratovalo pleť ale nechcela som nič s prehnaným obsahom silikónov. Preto som vyhľadávala možnosť zistiť si aj zloženie (žiaľ, zatiaľ nie je štandardom túto informáciu uvádzať na internete). Istú dobu som sondovala na nete a zistila som, že sérum tej istej rady od La Roche-posay by spĺňalo moje kritériá. Tak už keď som objednávala, hodila som do košíka aj Hydraphase intense sérum. Som zvedavá čo to spraví s mojou pleťou. Moja kozmetička mi už totiž viackrát vytkla, že mám dehydrovanú pleť (pritom môj pitný režim je ukážkový), tak by som s tým čím skôr mala niečo spraviť.



Ešte neviem, či budem sérum používať pod Hydraphase krém alebo si ho budem dávať len  na noc (doteraz som totiž vôbec nepoužívala nočný krém).




Rozhodla som si kúpiť aj gélovú očnú linku a konečne získa viac praxe s jej nanášaním. S fixkami je to oničom.. Dobré recenzie boli na Maybelline a Loreal, tak som si vybrala lacnejšiu alternatívu a zobrala L'oreal Paris Super liner gel so štetčekom. Mal by vydržať 24 hodín, ale dúfam, že pôjde hlavne dobre odlíčiť.




Neodolala som a kúpila som si aj paletku očných tieňov zn. Makeup Revolution Iconic 3. Pravdepodobne ide o inšpiráciu kultovou Naked 3 od Urban Decay. Ružovo-hnedé odtiene mám mimoriadne rada, preto som neváhala. Neplánujem totiž investovať do "skutočnej" Naked 3.


Nuž, ale cena (8 €) hovorí za všetko. Tiene sú len priemerne pigmentované a dosť prášia. Ale viac som ani nečakala. Napriek tomu mám z tejto paletky radosť :-)

1 komentár: