sobota, 28. novembra 2015

Name's day gifts



V priebehu minulého týždňa som mala meniny a prekvapilo ma, koľko pekných vecí som dostala. Svoje meniny nezvyknem oslavovať a už vôbec neočakávam kopec darčekov, ale tento rok ma prekvapila rodina, milí kolegovia v práci a samozrejme môj drahý :-)


Od rodičov som dostala krásnu ružu, červený šál a pančuchy, ktoré vynosím cez zimu, lebo sú hrubé a teplučké. Sú čierne a majú peknú kvetinovú potlač. Teším sa, že ani v mrazoch sa nemusím vzdať sukní a šiat.




Hrubý svetloružový šál, ktorý tiež vidíte na fotke je od mojich kolegov z práce, ktorí ma prekvapili a kúpili mi aj krásne náušničky a tiež lak na nechty. Všetko zladili do ružovej farby, ktorú mám najradšej.



No a okrem beauty a fashion doplnkov ma veľmi potešila aj plná krabica proteínových tyčiniek (mojich obľúbených), ktoré mi na meniny daroval môj priateľ. On veľmi dobre vie, že čokoláde ani bonboniéram moc neholdujtem, ale tieto tyčinky milujem. Mňam!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára