pondelok 23. novembra 2015

New In - Autumn things

Cez víkend som bola s mamou pozrieť ešte nejaké jesenné kúsky. Potrebovala som sukňu, legíny a tenisky, no nič z toho som nekúpila. Ale aj tak som ulovila pekný kabát v akciovej cene a čierne lesklé nohavice a jeden potrebný doplnok do fitka...


Na pekný šedý kabát som narazila v Reservede a navyše bol v zľave. Zips je asymetrický a kožušinka sa dá odopnúť. Reserved mám v poslednej dobe rada, no predtým som tam vôbec nechodila.


Ďalším novým kúskom do môjho šatníka sú tieto lesklé nohavice z obľúbeného no name obchodíku, ktoré na prvý pohľad vyzerajú ako kožené, ale sú veľmi príjemné.


... Dúfam, že čoskoro aj ja budem pridávať klasické outfitové posty :-)

Spomínala som ešte jeden nový kúsok - ide o fitness rukavice, ktoré som potrebovala, keďže tie súčasné už boli dosť zničené a navyše ma aj tlačili na dlani, čo už nebolo O.K.

K rukaviciam som dostala aj staršie číslo Muscle&Fitness zadarmo. Som rada, že vo Fitpluse majú takú peknú tradíciu :-)





Moje staré Mad Maxy boli super a navyše krásne, ale veľmi rýchlo sa opotrebovali a začali ma odierať.


Okrem nákupov som sa išla pozrieť aj na hodinky G-Shock, ktoré sa mi veľmi páčia a chcela by som si ich kúpiť ešte pred Vianocami, lebo som nedočkavá :-)



4 komentáre:

  1. Tie hodinky vyzerajú super! Také premakané sú a majú peknú farbu.

    ♡ daily makeup routine ♡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú krásne a budem mať z tej istej kolekcie trošku iné.. potom budú fotky :-)

      Odstrániť
    2. Aj ja sa pridám k tomu, že tie hodinky sú fakt krásne a rovnako sa mi páči aj ten prvý kabátik. :)
      www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

      Odstrániť