streda, 18. novembra 2015

Taupe is new black


Na nechtoch som vždy najradšej mávala svetlé a ružovkasté laky a nemyslím si, že by sa to malo v blízej dobe nejako zmeniť. Avšak denne vidím na Instagrame plno fotiek krásnych dlých nechtov odetých do tmavších nude farbičiek. Moje nechty nikdy neboli dlhé a už vôbec nie upravené ako zo salónu, ale to ma neodradilo od túžby vyskúšať si tiež taký krásny hnedo-sivý "taupe" odtieň. K jeseni sa predsalen hodia viac tlmené a tmavšie tóny ako pastelky.


Mojej predstave sa najviac približoval lak od Catrice z rady Ultimate, č. 61. Od Catrice som mala zatiaľ len jeden lak na nechty, a ten rozhodne nepatril medzi dlhotrvajúce. Ale táto farba ma presvedčila zabudnúť na minulosť a dať Catrice ešte jednu šancu.


Štetček určite patrí medzi tie lepšie a dobre sa s ním manipuluje. Farebne kryje už v prvej vrstve, ale ja aj tak vždy dávam dve. Avšak to značne spomalí celý proces, pretože tento lak mimoriadne pomaly schne. Takže pozor na to. Ak sa chystáte večer von, nechty lakujte hneď ráno.



S odtieňom som spokojná, výdrž ukáže čas. Zatiaľ je OK, ale ešte ho nemám nalakovaný ani 24 hodín. Viem si celkom dobre predstaviť podobný odtieň s kvapkou fialovej ale s matným finišom. Asi pri najbližšej návšteve drogérie budem opäť sondovať pri známych osvetlených vitrínkach.


Keďže do mojej zbierky lakov na nechty pravidelne pribúdajú noví členovia, miesta ubúda. Rozhodla som sa teda, že povyhadzujem staré laky, ktoré už nepoužívam (hoci sú ešte v tekutom stave). Načo by som ich mala šetriť, však? 


Niektoré laky, ktoré už putovali do koša mali cenovky ešte v slovenských korunách. To je, myslím, dostatočné zdôvodnenie, prečo ich éra v mojej poličke už skončila...

2 komentáre:

  1. Pekná zbierka! Ja osobne si nechty nelakujem už pomaly rok. Sem-tam použijem priesvitné výživné laky od značky Eveline cosmetics, ale len naozaj minimálne. Avšak táto nude farbička je naozaj krásna ♥

    ♡ Soaphoria G I V E A W A Y ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný odstín :) máš pěknou sbírku laků :)

    OdpovedaťOdstrániť