streda, 23. decembra 2015

At the drugstore again


Pár dní pred Vianocami som si spravila radosť, keď som si popri obligátnych nákupoch dopriala aj pár maličkostí z drogérie. 


Nie som fanúšičkou hyperpigmentovaných rúžov, preto ma potešilo rozšírenie tzv. lip butterov - krémových rúžov v tvare ceruzky, ktoré pekne farbia a hydratujú. Od Astoru mám dva a chcela som vyskúšať aj novinku od Gabriely Salvete. S oboma značkami som spokojná.


BB stick od Lorealu ma zaujal, lebo stačí len rozmazať zopár čiar po tvári a make-up je hotový.


Keď už som bola pri stojane Loreal, zobrala som si hneď aj túto špirálu False Lash Wings, ktorú som už dávnejšie mala a je super. Navyše s 10% zľavou, no nekúp to :-)


Cieľ cesty v drogérii bol jasný - podkladový + trblietavý vianočný lak a táto smiešna gumička, čo neláme vlasy.. Zvyšok nad tým bol opäť neplánovaný ;-)

10 komentárov:

  1. Ah, to jsou krásné fotky! Jinak i věci, co jsi si koupila, se mi moc líbí! :) Máslo na rty od GS bych také ráda vyzkoušela. :) A o BB sticku od Lorealu slyším prvně a musím říct, že mě, stejně jako tebe, moc zaujal! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja na tom byvam rovnako idem pre jednu vec a skoncim s obrovskym nakupom :)

    Pozyvam na povianocnu GA o vecicky ako Guess ci Dermacol:) tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jj Loreal mělo teďka v Rossmanu celkem pěkné slevy a přesně tuhle řasenku jsem si dala do košíku a potom ji zase dala zpět s tím že se mi teď řasenek docela dost nakupilo, takže žádné zbytečnosti si říkám. Tvářenka vypadá pěkně, také moc nemusím extra moc přepigmentované tvářenky po kterých člověk vypadá jak Marfuška :-) Pěkné produkty. Radost je potřeba si občas udělat.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten lak musí na nehtech vypadat krásně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, vyzerá super, ale veľmi zle sa odlakuje, no tie trblietky stoja za to :-)

      Odstrániť
  5. trblietkavý rimmel je parádny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie nákupy v drogérii dobre poznám, idem pre jednu vec a v košíku mi ich skončí 10. Make-up v tyčinke ma zaujal, možno ho skúsim.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť