sobota, 19. decembra 2015

Internet shopping experience

S nákupom cez internet mám, ako väčšina ľudí, bohaté skúsenosti. Nikdy som sa však neodvážila kúpiť si oblečenie alebo obuv. Ale keďže kopec blogeriek nakupuje z čínskych eshopov a sú spokojné, rozhodla som sa, že aj ja to risknem.

Prezerala som si rôzne zahraničné stránky, ako napríklad Trendsgal, Dressin, Jollychic, SheIn, Choies, ZafulRomwe, či TwinkleDeals s nádejou že si nájdem nejaké kúsky, čo stoja za vyskúšanie. Podmienkou boli nízke ceny a takisto čo najlacnejšie poštovné.

Do finále sa dostal posledný menovaný obchod - TwinkleDeals kvôli lákavým akciovým cenám a celkom slušnému výberu.
Chcela som si kúpiť nejaký cardigan alebo sveter, či tričko. Do finále sa dostalo zopár tričiek. Nohavice ani bundu som určite nechcela riskovať. A dobre som spravila.

Na nasledujúcich dvoch obrázkoch som sa snažila zachytiť rozdiel medzi produktom, ktorý bol zobrazený na stránke obchodu a medzi tým čo som rozbalila doma.




Čierno-biele tričko nájdete -tu-


Ružový top je -odtiaľto-


Objednala som si teda tieto dva topy - prvé čierno-biele tričko je ešte ako tak podobné tomu z webu, ale z toho krásne sýto-ružového zo stránky som veľmi sklamaná. Farebne  to okolo "originálu" ani neprešlo a vlastne ani strih sa vôbec nepodobá. Rukávy sú veľmi úzke a ostatné časti sú ako zošitá handra.

Kvalita ma teda sklamala na prvej čiare. Obe tričká sú z veľmi tenkého materiálu, takmer priesvitného. Vynosím ich, ale len doma.

Som rada, že som počítala aj s touto alternatívou a že som tomu obchodu neposlala veľa peňazí, lebo by som bola na seba nahnevaná.

Určite si dám dlhú pauzu od nakupovania oblečenia z internetu a ak sa do toho ešte niekedy pustím, najskôr si prečítam recenzie a veľmi dobre si premyslím, čo si objednám.

2 komentáre:

  1. otomto som raz čítala aj článok kdesi na internete úplne to inak vyzeralo tá vec na stránke na obrázku akopotom keď to rozbalili ľudia doma, to čo im prišlo domov bola fakt hrúúza. Akokeby sa ti čínania len snažili napodobniť to čo je na obrázku

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z Jollychic mám napríklad super veci, suprovú bundu na zimu. Ale to pri takýchto e-shopoch nikdy nevieš, čo ti pošlú a ako to vyzerá naživo. Treba byť opatrný v tomto (: ♥

    ♡ Giil & giveaway ♡

    OdpovedaťOdstrániť