pondelok, 14. decembra 2015

Little cosmetics



Dnes vám chcem ukázať zopár nových vecí, ktoré som dostala ako neskorý meninový (alebo predčasný vianočný?) darček od priateľov.
Opäť to bola trefa do čierneho.


Vždy keď dostanem parfém, tak sa trochu bojím ako bude voňať, lebo na seba nedám hocičo a niektoré voňavky mi doslova smrdia :-)


Táto, Made for women od Bruno Banani, je však super. Štavnatá ovocno-kvetinová vôňa s černicovo-broskyňovým srdcom a malinovým základom poteší všetky milovníčky sladkých parfémov ako som ja. Vhodnejšia je skôr na leto ale ja ju určite budem používať už teraz.


V poslednej dobe sa mi na poličke nahromadilo viacero nových lakov a opäť som k nim pridala dvoch ďalších nováčikov. Ide o nude odtieň I'm lost in you značky Essence z ich kolekcie I Love Trends a druhým v poradí je trblietavý lak od Catrice v odtieni Call Me Princes. Takže môžem lakovať ostošesť a míňať litre odlakovaču :-)


O EOS balzamoch som doteraz len počúvala diskusie o tom či sú dobré alebo o ničom, drahé, štýlové, super, a tak ďalej, sama som na to však nemala názor. V dnešnej dobe detoxikačných čajov, prípravkov na bielenie zubov, či rast vlasov a ďalších sponzorovaných príspevkov blogeriek a instagramových celebrít mi objav nejakého nového čudného balzamu na pery neprišiel nijako zaujímavý. Postupne ma však tiež prepadla zvedavosť a ani som v peňaženke nestihla naškrábať posledných pár Eur na jeho kúpu, už som ho mala zabalený v darčekovom obale. Nie som žiaden 'bio' a 'organic' fanatik, ale treba uznať, že vyrobiť balzam na pery s čisto prírodných zložiek bez vazelíny a parabénov je prinajmenšom obdivuhodné. Ak sa trošku zaujímate o zloženie kozmetických prípravkov, tak mi dáte zapravdu, že EOS balzamy sú niekde inde ako klasické Labello a jeho kolegovia.

Zatiaľ som nestihla podrobne posúdiť môj nový EOS stick (s vôňou granátového jablka a maliny), ale jeho výdrž na perách nie je až taká zlá ako som očakávala. Nuž, budem ho používať aj naďalej (popri ďalších minimálne piatich balzamoch) a čas ukáže ako s ním budem spokojná.

7 komentárov:

  1. K té vůni jsem v obchodě čichala a je skvělá!
    A trošku ti závidím ty laky, ty jsou perfektní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, vôňa je naozaj super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné fotky. Páči sa mi, ako si ich zladila do ružovej! Ten EOS by som chcela vyskúšať :3 ♥

    Prajem príjemné prežitie vianočných sviatkov | Gabrielle
    ♡ Bio and natural cosmetics ♡
    ♡ christmas giveaway | Realash - lash enhancer ♡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) .. ružovú mám najradšej

      Odstrániť
  4. Juuj, tie laky na nechty vyzerajú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. eos v tyčinke mám vanilkovy a je oveľa lepši s hydratáciou ako tie vajíčkové,a čo sa týka voňaviek ja mám tiež porblém s ich vôňami máloktorá mi vonia, moja obľubená je avon little red dress:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja používam klasický EOS ten guľatho tvaru a s tým som nadmieru spokojná.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť