streda, 2. decembra 2015

Make-up brushes cleaning tips

Určite ste už čítali mnoho článkov na tému čistenia štetcov, ale aj tak mi to nedá a podelím sa s vami o moje tipy, ktoré mám zaužívané pri tomto rituále.

  •  štetce by sa mali čistiť aspoň raz za mesiac - toto pravidlo sa snažím dodržiavať, ale nedávam si na pravidelnosti veľmi záležať
 
  • najčastejšie čistím štetce na make-up a púder
  • umývanie štetcov na oči trochu zanedbávam /ale nemyslím si, že by som im mala venovať až takú starostlivosť/

  • nikdy neumývam naraz všetky štetce, max. 5-7 z nich, aby som mala nejaké "v pohotovosti"
 
  • nepoužívam čističe vo forme spreju (mám čistič zn. Balea, ale použila som ho asi len 1x)
  • na čistenie je podľa mňa najlepšia teplá voda a antibakteriálne mydlo
  • navlhčím štetiny a spolu s mydlom vytvorím penu a opláchnem
  • treba dávať pozor na to, aby sa zbytočne nenamáčala rukoväť
  • husté štetce držia penu najdlhšie, preto sa treba sústrediť, aby sa všetko mydlo dostalo preč (a miniem pri tom litre vody)
 
  • po dôkladom opláchnutí štetín ich vysuším uterákom (pozor - žiadne bláznivé drhnutie) 
  • každý štetec zavesím na tento špeciálny stojan, kde sa budú pekne sušiť
  • keď som nemala túto vychytávku, štetce som lepiacou páskou zavesila na okraj stola aby viseli štetinami dolu (neodporúčam ich sušiť naležato), ale bola to tortúra, vďakabohu niekto vymyslel takýto super výrobok :-)
  • no a takto pekne ich nechám sušiť 24 hodín (áno, dobre čítate - preto nikdy nečistím všetky štetce naraz)  

Dúfam, že vás moje tipy inšpirovali a keby vás ešte niečo zaujímalo, napíšte mi dolu do komentárov.


6 komentárov:

  1. Ten špeciálny stojan je fakt super vecička (ani som nevedela že niečo také existuje).
    Pozývam ťa na giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/11/coskoro-su-tu-vianoce-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna zbierka štetcov ♥ Ja ich umývam úplne rovnako a ten stojanček je dokonalý.

    Zároveň by som ťa chcela srdečne pozvať ku mne na GIVEAWAY v ktorej si môžeš zasúťažiť aj o voňavé produkty značky Yves Rochcer ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten stojan je zaujímavý, kde si ho zohnala? Ja používam na čistenie štetcov jemné sprchové gély alebo jemné šampóny, ideálne detský, ten vyčistí štetce najlepšie. Štetec na make-up čistím po každom použití a ostatné dosť zriedkavo, ale v podstate používam len štetec na make-up, na púder používam labutienky a na očné tiene aplikátory, docielim nimi sýtejšie farby očných tieňov.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stojan som kúpila na ebay, ale ak používaš len jeden štetec, tak sa ti to veľmi neoplatí ;-)

      Odstrániť