sobota, 5. decembra 2015

New sporty watches



Už dávnejšie som pokukovala po pekných športových hodinkách, ktoré by boli okrem športového outfitu kombinovateľné aj s elegantnejšími kúskami.
Nedávno som však na Instagrame natrafila na skutočne prekrásne G-shocky a povedala som si, že ich musím mať.


Aj keď sa mi vždy páčili digitálne G-shocky, tieto ma zaujali natoľko, že preferencie išli bokom a zvíťazila krása :-) Vychutnajte si fotky ...





Sú z lesklého plastu, majú kobinovaný ciferník (ručičky a tiež digitálne zobrazovanie času), dátum, stopky, timer, 5 budíkov, svetové časy a samozrejme prežijú aj plávanie.. inak by to neboli G-shocky :-)



Sú z novej kolekcie G-shock S110 Woman Series, ktorá obsahuje 4 modely v krásnych dievčenských farbách, ktoré všetky tak milujeme. Tieto konkrétne majú označenie GMA-S110MP-7A.



Čo na ne hovoríte? Nemusíme nosiť na rukách len Michaela Korsa ;-)





3 komentáre:

  1. nádherné hodinky a máš úžasnou šperkovnici :)
    Lovies 47
    Vánoční giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. WUAO! Good post. I love your style, I follow you form many time.
    On my blog i did a new post http://www.welovefur.com please let me know if you are open in collaboration I would like to featured you on it.
    If you like the idea please write to adsdr@sdrsrl.com

    OdpovedaťOdstrániť