utorok, 29. decembra 2015

What I got for Christmas / 2015


Uvažovala som nad tým, či budem tento článok písať, pretože sa všeobecne nerada chválim tým čo som na Vianoce dostala.
Ale mám radosť zo všetkých vecí, ktorými ma moji blízki obdarovali a chcem sa s vami o túto radosť podeliť.


Na novú knihu od blogeriek z A Cup of Style som sa tešila odkedy vyšla, preto som napísala Ježiškovi, aby mi ju priniesol.


Knižka je plná obrázkov a písaná zaujímavo. Je síce určená pre mladšie ročníky ako som ja, no to neznamená, že sa ňou nemôžem inšpirovať :-)


Ďalej som si pod stromčekom našla tento krásny šál s mojím obľúbeným leopardím vzorom.


Pančúch nikdy nemám dosť a Ježiško to veľmi dobre vie. 


Tieto sú dostatočne hrubé na zimu a majú pekný vzor aj farbu.


Ďalším darčekom bol parfém od Nina Ricci. Ide o kvetinovo-drevitú vôňu - snáď som to dobre charakterizovala, trošku výraznejšia než na akú som zvyknutá. Ale aspoň oživí moju zbierku sladkých parfémov.


Nová červená peňaženka v jednoduchom dizajne ma tiež čakala pod stromčekom.


Nie je veľká, ale má dosť priestoru na všetko čo potrebujem.


Veľkým prekvapením bol tento fén od Remingtonu. Prekvapením preto, lebo ja si vlasy nikdy nefénujem, vždy si ich nechám voľne uschnúť. Ale už dlhšie som pokukovala po féne, ktorý by mal difúzor pre moje vlnité vlasy. Keďže Ježiško pozná moju nerozhodnosť, proste mi fén priniesol na Vianoce a ja zmením svoje návyky a budem s vlasmi viac čarovať.


Tento fén má okrem krásneho dizajnu aj technológiu proti ničeniu vlasov - krúžok napustený keratínom, arganovým a makadamovým olejom, ktoré by sa mali počas sušenia uvoľňovať do vlasov. Ionizácia vlasov je tiež samozrejmosť. Moje suché a jemné vlasy sa potešia. Navyše je úžasne ľahký, takže so mnou bude aj na cestách.


Darček pre môj iPhone - kryt Spigen.


Dostali ste na Vianoce niečo, čo Vám spravilo obrovskú radosť alebo po čom ste dlho túžili? Napíšte mi do komentárov.

9 komentárov:

  1. Dostala si krásne darčeky:)
    Mňa tento rok neskutočne potešili boxerské rukavice s vrecom:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je úžasné. Niekedy by som aj ja potrebovala boxerský mech :-)

      Odstrániť
  2. ten náramok je krásny, mňa veľmi potešil smoothie maker :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja sa chystam kupit smoothie maker :-)

      Odstrániť
  3. Dostala si naozaj veľa super vecí ! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krásné dárečky, tu knížku od holek mám také v plánu si kupovat :))

    http://s-hejvi.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné dárečky aj já jsem z těch mých měla radost. Velmi se mi líbí parfém od Niny, její parfémy zbožnuji snad všechny. Šálka je pěkná, leopardí vzor se mi také líbí a fén s difuzérem, je můj cíl do budoucna :-). Co více říci, krásné věci které udělali radost.

    OdpovedaťOdstrániť