nedeľa, 17. januára 2016

BH Cosmetics things


Ahojte :-) Dnes by som vám rada porozprávala o nových vecičkách od BH Cosmetics, ktoré som si objednala. Značka BH Cosmetics má neskutočné množstvo kadejakých paletiek, či už očných tieňov, blusherov, rozjasňovačov alebo rúžov na pery. Práve posledný z týchto produktov ma nedávno zaujal. Keď som brázdila internet aby som našla najlepšie ceny, zistila som, že na stránke autorizovaného predajcu tejto kozmetiky sú výrazne nižšie ako kdekoľvek inde. Do košíka som si okamžite nahádzala kopec produktov, ale potom som si obrovský nákup hneď rozmyslela, keďže som s touto značkou zatiaľ nemala skúsenosť a nechcela som to riskovať.



Paletka Ultimate lips bola so svojimi 28 odtieňmi a cenou (za tie isté peniaze máte 2 rúže z drogérie) jasným favoritom. Rozhodla som sa hlavne preto, lebo chcem trochu experimentovať a občas striedať svoje bledé nenápadné balzamo-rúže za niečo výraznejšie. A keďže som v tomto začiatočník, radšej si poskúšam čo mi sedí aby som si neskôr vedela vybrať alebo kúpiť taký rúž, aký sa mi hodí.


Hneď ako som si tento zázrak priniesla domov, musela som pár odtieňov okamžite vyskúšať, takže som vám nestihla vyfotiť paletku ešte nedotknutú ;-)


Prvé dojmy sú lepšie ako som očakávala, výdrž je dobrá, pigmentácia síce nekonkuruje ostrieľaným rúžom, ale to som ani nechcela. Vždy mám radšej, keď trochu presvitá prirodzená farba mojich pier.


K paletke som si objednala aj štetec na rúž, pretože tento nebol súčasťou balenia. Je pravda, že si viem predstaviť aj kvalitnejší štetec na pery, ale ten si možno dokúpim časom. Tento mal opäť presvedčivú cenu, preto som ho ihneď schmatla.



Keď som zbadala aj ceny iných štetcov BH Cosmetics, okamžite som prihodila aj multifukčný All over shader, ktorý mi pripomína kultovú Sigmu Small contour brush. Po otestovaní som zistila, že sa s ním parádne kontúruje, jeho tvar je na toto ako stvorený a nerobí ostré čiary. Som nadšená! Štetce tejto značky si ešte určite doobjednám, takže čoskoro uvidíte ďalší príspevok :-)


Keď už som toľko brázdila všetky výrobky, narazila som na túto parádnu make-up taštičku s oddielmi pre štetce a dostatočným miestom na ďalšie šminky.


Má dva samostatné oddiely na zips a bola dostupná v dvoch farbách - čiernu a ružovú. Ružová ihneď zaujala, ale potom som si to rozmyslela, lebo čierna vyzerala kvalitnejšie a snáď vydrží aj dlhšie pekná/ako nová. Taštičku plánujem využívať hlavne na cestovanie a zmestia sa do nej všetky veľké palety BH Cosmetics.



S nákupom som veľmi spokojná a určite nebol môj posledný. Plánujem si nabrať ďalšie štetce a paletky - nabudúce to budú určite očné tiene.

9 komentárov:

  1. Já nevím ale přijde mi že když nejsi profi vyzážista tak prostě takovéhle velké paletky málo kdo využije :/ Tato ale vypadá fakt dobře :)
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to skôr vidím tak, že za dobrú cenu mám širokú paletu odtieňov a nemusím míňať peniaze za jednotlivé farbičky :-)

      Odstrániť
  2. Pěkný článek :) paletka vypadá hezky, taky by se mi líbila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tú by som brala hned, krásne farby a máš naozaj dobrý výber. Super recenzia, krásne fotky. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na môj blog:http: www.rebelliouslily.blogspot.sk
    Ak sa ti páči, pridaj si ma do GFC. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá make up taška je super, nad tou teraz uvažujem :-D
    Očné tiene od Bhcosmetics si pozri "Wild Child Baked Eyeshadow Palette" alebo "Special Occasion", tie sú moje obľúbené :-) Som zvedavá, ktoré sa zapáčia teba, majú super výber :-) A mám celú sadu štetcov od nich, jediné mínus je, že sa mi po roku začali trošičku uvoľňovať štetinky, ale nie zasa moc :-) pekný článok ;-)
    dadalajf.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné paletky! Souhlasím s tebou, za super cenu skvělý výběr barev!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné paletky! Souhlasím s tebou, za super cenu skvělý výběr barev!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. toto je pecka najmä na líčenie iných, mať toľko rúžov na výber v jednej paletke :) a taštička je veľmi praktická, super nákup :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť