sobota, 30. januára 2016

Favourite eye shadov palettes


V tomto príspevku sa chcem s vami podeliť o moje obľúbené palety očných tieňov. Hovorím o obľúbených, ale myslím, že obľúbené sú všetky, ktoré mám, takže tu ich máte v plnej kráse:


Prvá paletka očných tieňov, ktorú som si kúpila je paletka od Ruby Rose. Obsahuje 36 jemných pastelových farbičiek vhodných hlavne na denné líčenie. 


Tiene sú prevažne perleťové, niektoré majú trblietky. Matné tu nie sú, ale to mi nevadí, keďže tie ja vôbec nevyhľadávam. Táto paleta nepatrí medzi šampiónov v pigmentácii, ale vzhľadom na jej cenu to od nej určite nikto nebude očakávať. Tiene však na viečku pomerne dlho vydržia a vrstvením sa dá dosiahnuť požadovaná intenzita.


Po vyskúšaní low-endovej paletky som sa rozhodla investovať do niečoho kvalitnejšieho a zvolila som značku Sleek, ktorá mala dobré ohlasy. Pevný a luxusne vyzerajúci matný čierny obal so zrkadlom vyzerá super.


Vybrala som si široko využiteľnú Oh So Special, ktorá nesklamala. Používam ju už takmer 3 roky a poskytuje nekonečne veľa možností kombinovania. Obsahuje neutrálne hnedé tóny a aj moje obľúbené ružovkasté odtiene, niektoré matné, iné so shimmerom. Vykúzli jemné denné líčenie aj výraznejší look. Po inej nude paletke vôbec netúžim, lebo táto ma stále veľmi baví.


Po Oh So Special som hneď zatúžila aj po ďalšej paletke od Sleeku. Vybrala som si cukríkovú Candy


S týmito iskrivými bláznivo farebnými tieňmi sa človek vie perfektne vyhrať. Nikdy som s ňou však nevyčarovala žiadne bláznivé líčenie. Jednotlivé tiene používam len sem tam na osvieženie napr. ako linku, alebo len do stredu viečka, keď chcem aby mi tiene ladili s oblečením (ak mám na sebe niečo pekné farebné).


Po dlhšej pauze od nakupovania očných tieňov som si zaobstarala do zbierky farebnú kópiu UD Naked 3 - Iconic 3 od Makeup Revolution London. Spomínala som ju aj v -tomto článku-. Zaujali ma hlavne nude odtiene, ktoré majú výrazný ružový podtón, niektoré s matným, iné perleťovým finishom. 



Paletka je pomerne dobre kombinovateľná a široko využiteľná. V poslednej dobe však preferujem šedohnedé odtiene, preto možno v budúcnosti siahnem po Iconic 2, ktorá kopíruje Naked 2.


Najnovší prírastok je All About Greys od Essence, ktorá je úžasná. Má 8 tieňov od najsvetlejšej až po čiernu. Vrchný rad tieňov má studený podtón, spodný rad sa mi javí skôr do teplejšej striebornej. Ale je to len môj subjektívny pocit. Tiene sú balené v priesvitnom balení, žiaľ, bez zrkadla, ale toto balenie je pevné a kvalitné, takže absenciu zrkadielka preto odpúšťam. 



Paletku mám zatiaľ krátko, ale už som stihla oprášiť pár tieňov a vidím to tak, že najskôr budú "vydraté" stredné a najsvetlejšie políčka. S čiernou na očiach si dávam bacha, lebo mi nepristane. Ani ceruzku nepoužívam čiernu, len hnedú alebo šedú..


Ďalšie tiene sa možno trošku nehodia do článku o paletách, ale chcela som sa s vami podeliť aj o moju "vyskladanú" tzv. paletku L'oreal z rady Infaillible. Z tejto sady mám takmer všetky tiene, chýba mi len jeden alebo dva. Prvý, ktorý som si kúpila je odtieň Forever Pink a bola som nadmieru spokojná. 


Pigmentácia, výdrž + krásny shimmer = 100 bodov. Keď som o pár rokov v nejakej zapadnutej drogérke objavila tieto tiene vo výpredaji, musela som nabrať plnú hrsť. Za bláznivo smiešnu sumu som si tak doplnila zbierku o ďalšie parádne tiene, ktoré milujem. 


Nanášať ich treba buď prstom alebo nejakým dobrým a tvrdším štetcom, lebo majú zvláštnu konzistenciu. Je to niečo ako stlačený prášok a väčšina štetcov ho nevie poriadne nabrať. Ja som si na tento účel zaobstarala štetec Smoky Shader od Zoevy a svoju funkciu plní dobre.

Napíšte mi, či tiež máte niektoré z týchto alebo podobných paletiek a dajte mi tip na ďalšie dobré očné tiene. Budem sa tešiť na vaše komentáre :-)

9 komentárov:

  1. Super článek :) mám Oh so special od Sleeku a je vážně skvělá :) jinak máš super sbírku těch stínů od Lorealu, taky už jsem párkrát přemýšlela nad jejich pořízením :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletky od Sleeku mám rada a takisto aj essence ich nemá najhoršie. Pekný článok.
    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau tak ty toho máš teda poriadne veľa ! :D :) ja moc tiene na oči nepoužívam, ale mám ich takisto nejako veľa :) veľmi sa mi páči paletka od Makeup Revolution ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sleek miluju, mám ráda jejich pigmentaci a odstíny vůbec. Teď mají limitku arabien nights, taky moc krásná
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O Arabien nights som nevedela, tak som si ju išla vyhľadať a má fakt krásne odtiene. Škoda, že na mňa priveľmi tmavé :-(

      Odstrániť
  6. Paletky od Sleeku jsou úžasné! Dobře jsi vybrala! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I love the loreal eye shodows :)))

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já mám od MR Iconic 2 a s tou jsem nad míru spokojená! :)

    OdpovedaťOdstrániť