sobota, 2. januára 2016

New Year tag


Máme tu (opäť) nový rok a ja som si ako prvý tohtoročný článok pripravila "tag" s aktuálnou tématikou. Tak šup do toho..



1. Máš nejaké novoročné predsavzatia?

Ja si rada dávam predsavzatia a nemusia sa viazať k určitému dátumu, ako je napríklad prvý január. Priznám sa, že som nad tým veľmi nepremýšľala, ale sú veci, ktoré by som chcela zmeniť alebo zlepšiť, napr.:
  • viac sa ovládať, nerozčuľovať sa a byť milá, aj keď na to nemám náladu (so svojou náladovosťou totiž nič nespravím)
  • byť trpezlivá
  • obmedziť sladkosti a pripravovať si zdravšie raňajky
  • jesť viac ovocia (namiesto koláčov napríklad)
  • naďalej pravidelne cvičiť a udržiavať si postavu
  • naučiť sa robiť viac účesov, aby som stále nenosila len rozpustené vlasy alebo cop
  • zlepšiť sa v jazykoch - angličtina, taliančina, zopakovať si francúzštinu
  • viac fotografovať
  • šetriť viac a míňať menej peňazí
  • reorganizovať si izbu, vymaľovať, vymeniť nábytok (to ale nejde dokopy s predchádzajúcou vetou)
  • začať sa učiť variť už konečne
  • zlepšiť kvalitu blogu
  • plniť svoje predsavzatia :-)


2. Splnila si svoje minuloročné predsavzatia?

  • Mojím najdôležitejším minuloročným predsavzatím bolo zmeniť prácu, to sa mi aj podarilo.
  • Ďalej som sa rozhodla vzdať sa čokolády, lebo si nerozumie s mojou pleťou. Aj toto predsavzatie som splnila a 100% to dodržiavam. Spolu s pomocou liečby kožnej lekárky mi zmizli vyrážky, ktoré ma tak trápili a ja viem, že vyradenie čokolády z môjho života stálo a stojí za to.


3. Na čo sa v tomto roku najviac tešíš?

  • Už teraz sa veľmi teším na leto a na letnú dovolenku (ešte neviem kam pôjdeme, ale dúfam, že tam bude more).
  • Teším sa na každý jeden výlet, ktorý si s mojím priateľom naplánujeme. Zbožňujem chodiť na nové miesta (nemusia byť ďaleko) a fotiť. Rada si pripomínam kde sme spolu boli, preto chcem tento rok načerpať opäť nové zážitky.
  • Som rada, že som sa rozhodla založiť si blog a teším sa na každý jeden článok, ktorým ho obohatím.


Prajem vám všetkým krásny nový rok 2016, nech sa vám plnia sny a ciele a nech ste šťastní, zdraví a milovaní, pretože to je najdôležitejšie.


Obrázky - zdroj: weheartit.com

4 komentáre:

  1. Ať se ti všechna předsevzetí splní, budu držet palce! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekný pozitívny článok, také čítam najradšej :)

    na mojom blogu práve prebieha GA, tak budem rada, ak sa ty aj tvoje čitateľky mrknete ;)
    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi krásny a pozitívny článok ! Super je, že si sa dokázala vzdať niečoho čo ti škodilo. Dúfam, že rok 2016 bude takisto krásny a vydarí sa ti ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Keď si sa dokázala vzdať čokolády, tak zvládneš všetko! :) držím palce nech sa ti podarí si všetko splniť čo si praješ aj tento rok ale hlavne aby si bola spokojná a zdravá :)
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť