pondelok 25. januára 2016

Winter dresses

Keď je vonku zima, nie je nič príjemnejšie ako zababušiť sa do hrubého svetra a teplých čižiem. Ak však chcem vyzerať elegantnejšie, ale pritom nemrznúť v blúzke, rada vytiahnem nejaké super príjemné svetrové šaty.
Za posledné roky som si ich pár kúpila a vo všetkých sa cítim veľmi príjemne. Navyše sa dajú kombinovať s legínami alebo peknými vzorovanými pančuškami. Ja vždy uprednostním pančuchy.
Tu je moja zbierka :-)


Môj prvý úlovok. Leopardie vzory milujem, preto tieto šaty museli byť moje. Vyzerajú a sedia perfektne, materiál je tiež veľmi príjemný a kvalitný. Navyše sivé tóny môžem kombinovať s nekonečným množstvom farieb.


Tieto tyrkysové šaty majú lodičkový výstrih, ktorému som zatiaľ veľmi neprišla na chuť, ale to im neuberá na obľúbenosti. Navyše krásna žiarivá farba sa v zime len tak všade nevidí.


Svetlo béžový úlovok z malého zapadnutého obchodíka je skôr tunika ako šaty. Aj keď sú trochu kratšie, vždy si k nim obliekam pančuchy. Ku kúpe ma presvedčil zaujímavý abstraktný vzor, inak béžovú veľmi nevyhľadávam.


Opäť moja obľúbená šedá. Tieto šaty sú úplne jednoduché, ale to je fajn, lebo si k nim môžem nakombinovať výraznejšie doplnky. Či už náhrdelník alebo šál, prípadne opasok. Ale nosí sa ten vôbec ešte?


Posledný kúsok je svojím dizajnom klonom toho úplne prvého. Rovnaký obchod, rovnaká kvalita, rovnaký strih. Čo dodať?

Čo najradšej nosíte v zime, ak chcete vyzerať elegantne? Máte tiež radi podobné šaty? Poraďte mi, kde ich kupujete vy. Dôležitý pre mňa je príjemný materiál a úzky strih na telo.

5 komentárov:

  1. Wonderful post! :)
    I invite you to my blog, maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie predposledné sú najkrajšie :)
    Pridávam si tvoj blog na sledovanie
    http://fashion-paradis.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne šaty ! Najviac sa mi páčia tie biele s čiernym motívom :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Keďže som niekedy minimalista, najviac sa mi páčia tie jednodcuhé šedé. :) Ale aj posledné sú dosť fajné!

    OdpovedaťOdstrániť